May 13, 2017

Pravni saveti - Raspodela imovine nakon okončanja braka

Poštovani,


U toku trajanja braka, ja sam podigla kredit za automobil i kredit u celosti isplatila. Nakon razvoda braka, automobil je ostao kod bivšeg supruga koji mi po tom osnovu nije isplatio nikakvu naknadu. Koja su moja prava u vezi predmetnog auta?

Unapred hvala na odogvoru.

_________________________________________________________________________________


Poštovana,


Automobil kupljen u toku trajanja braka sredstvima koje je ostvario jedan bračni supružnik putem ugovora o kreditu, predstavlja zajedničku imovinu bračnih supružnika. 
Supružnik koji nakon razvoda braka nije ostao u posedu automobila (u ovom slučaju vi) imate pravo da od bivšeg supružnika zahtevate po osnovu bračne tekovine utvrđenje suvlasničkog dela ukoliko automobil postoji, a ukoliko je automobil otuđen, imate pravo na isplatu vrednosti svog suvlasničkog dela prema stanju automobila u vreme razvoda i prema cenama u vreme presuđenja.

Pravni tim "Budi u pravu"


3 comments:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    ReplyDelete
  2. Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Pozdrav dame i gospodo, Trebate li financijsku pomoć? Ja sam Susan Benson. Ja sam zajmodavac i također financijski savjetnik.

    Trebate li poslovni zajam, osobni zajam, hipotekarni zajam ili zajam da dovršite svoj projekt? Ako je vaš odgovor potvrdan, preporučit ću vam da kontaktirate moju tvrtku. Pružamo sve vrste usluga zajma uključujući dugoročne i kratkoročne zajmove, osigurane i neosigurane zajmove i mnoge druge. Za više informacija, pišite nam putem e-pošte: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ili mi pošaljite poruku izravno na WhatsApp putem: +447360502110 i primite odgovor u trenu.

    Zajam od pouzdane i kompetentne tvrtke je ono što vam je potrebno za postizanje vašeg cilja. Mi smo tvrtka koja pruža sveobuhvatne financijske usluge i predani smo pomoći vam da ispunite sve svoje težnje. Specijalizirani smo za pružanje strukturiranih financijskih rješenja pojedincima i tvrtkama na najučinkovitiji i najbrži način.

    * Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kada i bilo gdje.
    * Fleksibilni iznos - Vi odlučujete koliko želite posuditi.
    * Brzo izravno financiranje - primite svoj zajam u roku od 24 sata nakon odobrenja.
    * Fleksibilna kamatna stopa od 3%.
    * Visoke stope odobrenja
    * Fleksibilna otplata - morate odabrati datum otplate, tjednu, mjesečnu ili godišnju u trajanju od 1-30 godina.
    * Jednostavna online aplikacija.
    * Personalizirano vodstvo i stručnost.
    * Nema skrivenih troškova

    Nemojte propustiti priliku zbog nedostatka financijskih sredstava. Kontaktirajte moju tvrtku odmah, možemo vam pomoći s kreditom jer smo pomogli brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočavali s financijskim poteškoćama diljem svijeta

    Za više informacija o našoj ponudi kredita, pošaljite nam svoj zahtjev za kredit putem
    E-pošta: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Posrednici/konzultanti/brokeri su dobrodošli da dovedu svoje klijente i 100% su zaštićeni. U potpunom povjerenju, radit ćemo zajedno za dobrobit svih uključenih strana.

    ReplyDelete